Bankieren bij de klantvriendelijkste bank
Volgens recent onderzoek van de Consumentenbond zijn RegioBank klanten met een 9,3 het meest tevreden over hun Betaalrekening. Dat zijn cijfers om trots op te zijn.
Ook voor service en voor Internet- en Mobiel Bankieren heeft RegioBank -net als vorig jaar- het hoogste cijfer van alle banken.
Daarnaast zijn we ook erg trots dat we voor de tweede keer zijn uitgeroepen tot Klantvriendelijkste bank van Nederland. Dit is dan ook ons streven, als uw zelfstandig adviseur in de buurt!
Prijzenslag
We zijn erg trots dat we samen met onze Zelfstandig Adviseurs zo’n hooggewaardeerde dienstverlening bieden. En natuurlijk willen we dat vasthouden. Daarom zetten we al jaren alles op alles om ons te blijven verbeteren. Dat onze klanten dit merken, blijkt uit de klanttevredenheidsprijzen die we de afgelopen jaren wonnen:
In 2018 beoordeelden onze klanten ons met het hoogste cijfer, een 9,2 (panelonderzoek Consumentenbond)
In 2017 en 2019 werden we verkozen tot Klantvriendelijkste bank (SAMR award) en Beste bank van Nederland (Consumentenbond)
In 2019 beoordeelden onze klanten ons met het hoogste cijfer, een 9,3 (panelonderzoek Consumentenbond)